Forum www.2agim4.fora.pl Strona G│ˇwna
FAQ  Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Grupy  U┐ytkownicy  Szukaj  Rejestracja  Zaloguj
Przeciez to jest chore ┼╝eby w takim samym sklepie ta sma rz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2agim4.fora.pl Strona G│ˇwna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 13:32, 10 Kwi 2014    Temat postu: Przeciez to jest chore ┼╝eby w takim samym sklepie ta sma rz

Dzisiaj jest wszystko w porz─ůdku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Faceci zaczeli si─Ö za mn─ů ogl─ůda─ç -nieco intensywniej ni┼╝ zazwyczaj- znajomi chciali dotkn─ů─ç lok├│w, nieznajomi m├│wili ┼╝e mam pi─Ökne naturalne loki a kiedy┼Ť nawet us┼éysza┼éam pytanie:
Mam nadzieje ze nie brzmi to zbyt chaotycznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Roz┼éo┼╝y┼é kanap─Ö po┼éo┼╝y┼é po┼Ťciel i nagle s┼éysz─Ö NIUNIA PRZYNIE┼Ü KLAPKA pytam go co si─Ö dziej─Ö on na to przynie┼Ť klapka i nie patrz tu. przynios┼éam mu ten kapec i spojrza┼éam....
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam , podczytuje Was

Oczywi┼Ťcie, tandentny, brzmi lepiej jak zgo┼éa inna kategoria: [link widoczny dla zalogowanych] dlaczego nie w Polsce ?
Niekiedy czerowne sie robi na d┼éuzej. czy ten clotrimazol czy jak to tam? prosze o pomoc!po ┼Ťlubie okaza┼éo si─Ö ┼╝e m├│j by┼éy m─ů┼╝ nie chce mie─ç dzieci i jest atejist─ů.jak mam uniewarzni─ç ┼Ťlub? Polecam!!! Ubielbiam spotkania z ludzmi i d┼éugie rozmowy. [link widoczny dla zalogowanych]
Cel- 53 karpiniamonia u nas najbardziej sprawdzi┼é si─Ö spos├│b z m─ůka ziemniaczan─ů. Tamponada spowodowa┼éa to, ze owszem z jednej strony paznokies sie uni├│s┼é, ale jak napisa┼éam wczesniej zaczyna wrastac i babrac sie ni┼╝ej oraz z drugiej strony palca. no doslownie wyjelas mi to z ust... ja od wczoraj na dietce kapuscianej, mam nadziej─Ö uda mi si─Ö wytrwa─ç a czy ktos stara┼é sie o uniewa┼╝nienie w warszawie? hadziajka84, szkoda, d┼éugo si─Ö staracie?
[link widoczny dla zalogowanych]
a co sadzicie o tym wlewaniu wody prysznicem??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lepiej ┼╝eby┼Ť mia┼éa do niego blisko.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie te┼╝ s─ů takie bydlaki, ┼╝e szok!!!! a piotrus to przeciez ewidentnie homo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na 3 dzien po zabiegu jezdzilem juz autem gdyz bylo wszystko w porzadku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Buka nie za┼éamuj si─Ö,s─ů upa┼éay i woda w organizmie si─Ö zatrzymuje,stosuj si─Ö ┼Ťci┼Ťle do diety,nie wiem czy masz t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]

Gruba moje gratulacje (juz w kr├│tce b─Ödziesz musia┼éa pseudonim zmieni─ç [link widoczny dla zalogowanych] bo jestem ciekawy ,macie laser frakcyjny co2 ktory jest uwarzam dobrym laserem ale na blizny potradzikowe i drobne zanikowe bo je┼Ťli chodzi o blizny wkles┼ée o srednicy 2 cm to niezakryje laser ju┼╝ takich blizn .jaki by by┼é koszt lasera na blizne o srednicy 1 cm ??
Jestem i przeczytalam caly topic i jak dla mnie jecie zdecydowanie za duzo weglowodanow. ja jestem z tych, ktorzy preferuja dlugi sex (choc nie zawsze). mam dzisiaj sporo pracy zajrz─Ö po┼║niej. teraz pisze maile do klinik i pytam kto bylby w stanei mi pomoc. Od p├│┼étora roku chodz─Ö zlokowana loki s─ů super. [link widoczny dla zalogowanych]
Kurcze, nie myslalm do tej pory powaznie o tym, zeby sprobowac w hotelach. To si─Ö nosi jakie┼Ť 2-3 tyg, potem specjalnym p┼éynem kosmetyczka kt├│ra Ci robi┼éa zmywa Gdzie jeste┼Ťcie kobitki????????? Rodzina pyta go o rozne rzeczy, mowi o watpliwosciach, o trudnosciach, ale nie ma czegos takiego ze on zrezygnuje ze mnie jesli jego rodzina bedzie tego chciala. cocinella,ty masz chociasz rodzinke,wyobraz sobie ja,sama z m.............ezem i dzieckiem.znajomych zero,bo nie umiem siz jakos z wloszkami zaprzyjaznic.sa takie poniusie,ja nie poznalam nikogo co bym mogla siz zaprzyjaznic,szukam ci─ůgle polek alz tu ich prawie nic.mamusi mi brak tak bardzo ze sobie czasami poplakuje ale c├│z.. gdybym podejrzewla ze jestem w ciazy przyjeliby mnie bez problemu znacznie szybciej ale na testy mam czkac kilka miesiecy! he he przynajmnije ja ma takich trafilam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Eh jak wiekszosc z was tu mam ten sam problem .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostaje on w tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszedł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
produkty m─ůczne
Mam ogromny biust chyba cos pod D pochodzi albo du┼╝e C.Pod biusteem mam ma┼éo ;((((Pom├│┼╝cie bo ch┼éopacy i nawet dziewczyny sie ze mnie nabijaj─ů ja juz mam tego serdecznie dosy─ç!!!Pomocy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 tys zlotych /w funtach/ i polplecaka zarcia zeby nie musiec od razu tych pieniedzy wydawac. [link widoczny dla zalogowanych] nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ciężkostrawne potrawy tydzien przed jem z reguły warzywa i owoce oraz odtłuszczone jogurty
witam Dla mnie to ca┼éa wyprawa do DUZEGO miasta masakra z tymi biustami brzuszek jak ta lala. oturz niedawno dowiedzialem sie ze gynalgin przyjmowany przez moja partnerke podzialal na moja flore bakteryjna w taki sposob ze dostalem grzybicy zoledzi:/ ciekawe jest to ze pani ginekolog nie raczyla nas uprzedzic o takiej ewentualnosci. Nam szkoda czAsu na takie lu┼║ne pierdo┼éy.Je┼Ťli pasjonujesz si─Ö czym┼Ť w PRAKTYCE, MASZ CIEKAW─ä INN─ä PASJ─ś.b─Ödziemy lgn─ů─ç do ciebie jak do miodu [link widoczny dla zalogowanych]
Uwierz mi. Piaskowanie zębów nie jest zabiegiem szczególnie kosztownym. On nie chce sie leczyć! wg. ja mam dopiero 25 lat,ale odchudzam sie cale zycie,ja nie wiem,ja to chyba w ciagu swojego zycia musialam zrzucic z kilkaset kilo!powaznie!! witam ja tez biorę bromergon od 10 dni, w poludnie i na noc po pol tabletki zawsze z jedzeniem jak jest w ulotce i pierwsze 5 dni bylam bardzo senna , non stop ziewalam teraz jest wszystko dobrze jak czytałam o tym leku to wielu kobietkom pomogl zajsc wiedz jak chcesz to sie staraj ja za 2 tyg tez zaczynam staranka bo moj m wraca czytalam rowniez ze jak ktos ma wysoka prolaktyne to ze by nie poronic stopniowo odstawia lek to wszystko zalezy od gina ale dopoki nie zobaczysz 2 kresek na tescie bez konsultacji z ginem wedlug mnie powinnas go brac a wynik prolaktyny mozesz sobie zrobic zawsze raz w miesiacu to nie sa duze koszta pozdrawiam Marcin
[link widoczny dla zalogowanych]
Malowanie codzienne to gehenna, co pół godziny musze popawiać makijaż .
chodzi mi konkretnie czy pomaga w walce z cellulitem
Polecam ten gabinet i pani─ů stomatolog.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Po odstawieniu leku (grudzie┼ä 2003) mia┼éam prawid┼éowo miesi─ůczk─Ö, a potem kolejn─ů d┼éug─ů przerw─Ö. Pozna┼éam fajnego faceta i pierwszy raz w ┼╝yciu mam satysfakcjonuj─ůcy zwi─ůzek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nie zjadałam z głodu tych słodyczy .

Od ponad 10 lat nie rozbieram sie na plazy, nie chodze na basen, jest to dla mnie krepujace, blizny zawsze przykuwaja uwage. [link widoczny dla zalogowanych] Jak 3 tygodnie temu wyrywali mi drug─ů ├│semk─Ö, kt├│ra wysz┼éa ca┼éa (ta wczorajsza niestety nie) to wyp┼éuka┼éam skrzep i wtedy dopiero z b├│lu ┼éazi┼éam po ┼Ťcianach...
Witam! Jestem fajnym, facetem po 30-stce.Singiel ofcourse. nadaje jak chcesz troche sloneczka zlapac to idz na profesjonalny solar a nie takie cos albo lepiej na sloneczko u ciebie jest 6 lamp po 15 wat a na powaznym solarium 3-6 lamp na sama twarz po 500-1000 wat a wiec jaka roznica. czy to mo┼╝liwe ┼╝e jestem w ci─ů┼╝y ale po ostatnim stosunku (w┼éa┼Ťnie wtedy kiedy mog┼éam zaj┼Ť─ç) 2 dni p├│┼║niej dosta┼éam @? Kieck─ů si─Ö nie przejmuj Babki robi─ů cuda z kieckami - zw─Öz─ů i rozwszerz─ů ile zechcesz [link widoczny dla zalogowanych]
Moj ma┼éy ma zwi─Ökszona dawk─Ö wit.D plus tran. 85 7488353 prosz─Ö tu jest numer do dr Taleckiej Niczyporuk, umawia┼éam si─Ö niedawno i nie by┼éo problemu z terminem, mo┼╝na powiedzie─ç ┼╝e si─Ö dostosowa┼éa do moich potrzeb, przyjmuje do godziny 14 Rozumiem, ┼╝e mo┼╝e tak by─ç ale nie u osoby tak ┼Ťmia┼éej jak ona, wygadanej, pyskatej itd. Mam do Was pytanie: I naprawd─Ö podszed┼é dojrzale, zaakceptowa┼é i si─Ö tego trzyma. No i teraz co┼Ť dla aspirance - ┼╝eby mie─ç fajn─ů sylwetk─Ö, trzeba du┼╝o je┼Ť─ç ... po co ty ostatnia dziewczyno sie bez sensu wpisujesz??????????
masakra!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny, ja tez mam problem.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2agim4.fora.pl Strona G│ˇwna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme Diddle v 2.0.20 par HEDONISM