Forum www.2agim4.fora.pl Strona Gwna
FAQ  Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Grupy  Uytkownicy  Szukaj  Rejestracja  Zaloguj
Ok Dziękuję za informacje.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2agim4.fora.pl Strona Gwna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 20:04, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ok Dziękuję za informacje.

namoczone śledziki natrzeć przeciśniętym przez wyciskarkę czosnkiem i przekładać pokrojonymi w kostkę ogorkami, papryczką, rodzynkami, migdałami i orzeszkami (wszystkiego ma być niezadużo, bo nie ma wyjść sałatka, tylko zalewa );
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wielki Tydzień

Ciasto pycha- zrobilam ambasadora z duza iloscia bakalii, z wisniami i galaretka! [link widoczny dla zalogowanych] Tak się zaprogramowałam, że i ja będę miała takie same albo i gorsze, no i faktycznie mi się to w jakimś stopniu udzieliło.
czytam wasze posty od poczatku pamietam selena i halo ktora zmienila nik z misi co tam u was ja jestem zalamana nie pisalam wczesniej z wami strama sie o dziecko 2 mies wczesniej niby porzez rok wpsolzylam bez zabep ale moze nie trafiam na dni plodne tak bardzo chcialabym miec dziecko psychicznie czuje się świetnie, ale ciągle jeszcze trochę mi energii brak. uduchowienie dobrze jak idzie w parze z wdziękiem ale i samofinansowaniem jeśli macie jakieś pytania o pająkach to pytajcie sie mnie ja hoduje i bardzo dobrze sie znam na tym Ciezse sie ze ty jestes zadowolona w 100%. [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście nasz pomysł wiąże się dla nas z pewnym ryzykiem kosztów i zaangażowania, dlatego prosimy tylko o poważne propozycje. Wczoraj na wadze mialam 80,5 dzis 79 ,600 Postanowiłem zamówić firmę, która zajmuje się tym profesjonalnie. Borysewicz- Kukiz - Jest taki dzień Katrijjn nie wiem gdzie jesteś, w niektórych krajach ciążę uzjaą dopiero od 12 tyg., wówczas nie masz co liczyć na usg. Jestem strasznie ciekawa jak Ci wyszlo upiekszanie balkonu. Kilka lat temu sie tam obcinałam i czesałam na Sylwestra.
Ja również jestem posiadaczką loków.
A chłopczyk bedzie Dominik Olivier.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkie forumowiczki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Krystynko
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy znacie może ją i jej sprzęty?
DIAGNOSTYKA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tyłek nie rósł Taka już Twoja uroda.

Mój sąsiad ma rottweilera i niby jest spokojny, ale to tylko pozory. [link widoczny dla zalogowanych] Może ktoś mi pomoże???
Fajnie było ale to juz jednak nie dla mnie. Tak, chciałam napisać NIe wyrywać, bo to niebezpieczne to i tak mnie cieszy Kurcze, jak mam chwile żeby pośledzić topik, to nikt nie pisze. W ten sposób powstała PIĘKNA poezja i super pamiątka [link widoczny dla zalogowanych]
spier*alajjjjj! 3MO-ja też się poddałam Ja nie umiem się podnieść. a cena z tego co sie zorientowalam zalezy od tego gdzie sie miesci salon -centrum lub jakies obzeza miasta Pytanie, dlaczego jak inne dziewczyny z innych kraj nie leca na nich to dlaczego wy, czy ktos w koncu na to pytanie odpowie ? Zdrowia nie przelicza sie na pieniadze,jedni maja to płacą,inni biorą kredyty bo sytuacja tego wymaga,za innych płaci rodzina, darczyńcy bądz fundacje,jak zwał tak zwał czasem tak trzeba.Nikogo serce nie powino boleć. jesli ktoś może mi pomóc to prosze o odpowiedx na maila [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam i prosze o odpowiedź. Gruby misiu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No chyba, że nie dosięgnę gada.
Ja wredna nie jestem i każdy kto umie czytać przyzna mi rację.
[link widoczny dla zalogowanych]
On wykorzystuje wizerunek i popularnosc K.
bo ciagnie sie pewnie za toba smrodzik....
sa ksiazki przygotowujace do DSH,ja sie sama przygotowywalam do tego egzaminu,no ale juz rok bylam wtedy w niemczech

ja tez nie lubie prtzeswitujacych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Baci!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak nie, to przyjedz i sprawdz sobie. [link widoczny dla zalogowanych] no i pozostaje kwestia równomiernego rozprowadzenia.
Teraz mam jasniejszy, naturalny, błyszczący kolor (złoty brąz) nie mam spalonych matowych włosów i ładnie się układają a z facetów: Ból to był pikuś, gorsze jest to swędzenie kiedy zaczyna się wszystko goić, szczególnie na sporej powierzchni skóry... Dziewczynki, piszcie co u Was. Ksiądz tak samo jak każdy facet jeden jest w tym lepszy drugi gorszy Mój Ksiądz był niezły, ale ile się przed tym nacierpiałam, a ile czasu po tej przygodzie nie mogłam dojąść do siebie, tylko ja (i moi bliscy) wiedzą!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Dzien kobitek jak wszystkim wiadomo. Chciałabym jednak dobić do czwórki z przodu, więc zobaczymy jak to będzie... http://youtube.com/watch?v=mzfMRkiPU1c ty leków...wiesz ja to juz jestem starsza pani i z moimi zbędnymi kg walczę ponad 20 lat i mam pewne doswiadczenie w tym zagadnieniu, ja M juz brałam kiedyś w 2003 roku lecz tylko jeden miesiąc, to były te tabletki jakie mozna kupić na receptę/ktos mi załatwił z hurtowni, za bajońską cenę/ ale służyła mi dobrze be żadnych ubocznych działań, ale za krótko brane małe mało efektu! charmeuse zgadzam się,że one mają super piekne usta!!! Pozdrawiam Chcesz zeby ci wspolczuc?, chcesz sie wyleczyc, pouzalaczy moze wszystko razem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szukam Pana Bartka (niestety nie znam nazwiska), ostatnio pracował w Haircoccon w Kce ul.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiem
[link widoczny dla zalogowanych]
jak myslicie to objawy ciazy? Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wczesniej bylam u wajdy- salon obok i masssssakra! [link widoczny dla zalogowanych] wytrwalosci zycze i przyjemnej niedzieli,papa,do potem
Jak mozna powiedziec, ze dobra opinia o Bromie jest \powszechnie znana?!\ Na tym forum przeczytalam co najmniej 30 opinii negatywnych, ale naganiaczkom to nie przeszkadza...Nie przeszkadza tez, ze MODEL - MED byl (czy jest do tej pory) placowka zamknieta przez SANEPID... wiem trochu to dziwne upoupupuppup dzidziuch Ania, tylko \i\ sie mi zjadlo taki ze mnie lakonczuch aaa bo wlasnie niedlugo pora na jedzonko Może jest jednak jakieś inne rozwiązanie. [link widoczny dla zalogowanych]
YOU ARE MY LIFE chociaz taka forme jaka opisywał tombak czyli przez cały miesiąc to spokojnie takie same ofekty tez sie osiagnie. Może to śmieszne ale nic na to nie poradzę. Trzeba też zdecydowanie wykluczyć palenie papierosów. czy i ja mogę poprosić o te materiały Julii, a wlasnie ze masz nam marudzic. Na szczęście już przeszło.
malla wrc- wiesz co,ale z Ciebie jest twarda babeczka,ja sama brałam tylko po półówce i co prawda nie miałam skótków ubocznych...ale po dwóch to sama nie wiem,chyba bym tylko spała(bo po połówce mi się chciało,to jedymy skótek uboczny)
Obecnie mam przyklejone klamry plastikowe(2).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2agim4.fora.pl Strona Gwna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme Diddle v 2.0.20 par HEDONISM